-

Aby zgłoszenie zdjęcia zostało przyjęte jako poprawne rozpisujemy Wam krok po kroku co trzeba zrobić po zrobieniu zdjęcia:

1. umieścić je na swoim profilu Instagram lub Facebook oraz podpisać je hasztagami: #signaturephotodishes #signaturerestaurant #nespresso w przypadku Instagrama oznaczyć profil restauracji – @Signature_Restaurant_Warsaw a w przypadku Facebooka oznaczyć fanpage Signature Restaurant.

2. wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie www.signaturerestaurant.pl w zakładce konkurs wraz ze zdjęciem konkursowym o tematyce BREAKFAST TIME

Wszystkie przesłane i poprawnie wstawione zdjęcia będą oceniane podczas obrad jury we wrześniu 2019 roku.

Imię i nazwisko*

Adres email*

Numer telefonu*

Data urodzenia*

Adres korespondencyjny (ulica, miejscowość, kod pocztowy)*

Skąd dowiedziałeś się o konkursie?

Dodaj zdjęcie (max. 5 MB)*:

* pola wymagane

Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję treść regulaminu konkursu.
Ponadto wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w celach związanych z realizacją zgłoszenia konkursowego. Oświadczam, że zostałem poinformowany o dobrowolności podania danych, jak również o przysługujących mi prawach dostępu do danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania lub sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Administratorem danych jest AB Investment Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Jana 15, 31-017, Kraków

Lidia Popiel – fotograf. Wykładowczyni na wydziale fotografii w Warszawskiej Szkole Filmowej. 

Zawodowo zajmuje się fotografią od trzydziestu lat. Współpracowała z wieloma najważniejszymi magazynami. Pełniła funkcję Ambasadora Polskiego Bursztynu. Została mianowana jedną z najbardziej wpływowych kobiet w Polsce. Angażuje się w akcje społeczne.

 

Anita Sokołowska – polska aktorka filmowa i teatralna, znana m.in.: z roli Leny w serialu „Na dobre i na złe” oraz z roli Zuzy w serialu „Przyjaciółki”.

Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi (1999).

Występowała w lubelskim Teatrze im. Juliusza Osterwy, w Teatrze Nowym w Łodzi. W latach 2004-2006 aktorka Teatru Współczesnego w Warszawie a od 2007 Teatru Polskiego w Bydgoszczy oraz Teatru Powszechnego w Warszawie.

Jej pasją, poza teatrem i kinem, są rodzinne podróże, najchętniej z plecakiem i w miejsca odległe od zatłoczonych, turystycznych miejsc.
Bardzo aktywna fizycznie: uprawia wspinaczkę, trenuje kung fu, jeżdzi na rowerze. Pasjami czyta książki biograficzne, publicystykę i współczesną literaturę polską i światową.

Dla Signature Restaurant stworzyła specjalne danie wraz z Szefem Kuchni Wojciechem Kilianem – Jesiotr / puree z dyni, kolendry i suszonych fig / cannelloni z kasztanami i borowikami / sos z suszonych jabłek i trawy cytrynowej

Ada Fijał aktorka znana z najpopularniejszych seriali telewizyjnych np.: Ślad, Barwy Szczęścia, Czas honoru itp.

Przez dziennikarzy modowych okrzyknięta jedną z najlepiej ubranych znanych Polek. Wraz z Joanną Horodyńską prowadziła także program „Gwiazdy na dywaniku” a obecnie prowadzi w TVN Style modową „Stylową Odnowę”.

Ada jest jedną z tych osób, które uwielbiają gdy jedzenie jest estetycznie podane. Jak twierdzi jedzenie to uczta dla zmysłów a wśród nich jest także zmysł wzroku, którego rangi nie można absolutnie pomniejszać przy degustacji dań. Na pewno będzie zwracała uwagę na kompozycję i kolorystykę nadesłanych zdjęć…

Joanna Czechowska PR Manager Fujifilm Polska. Prywatnie zakochana w sporcie i podróżach. Jednym z jej ulubionych krajów jest Japonia, a sushi to ulubiona potrawa. Biega półmaratony, kiedyś zawodniczo pływała. Czas spędzony z przyjaciółkami ceni sobie najbardziej.

 

Igor Grzeszczuk założyciel i wydawca magazynu FOOD & FRIENDS.

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Przez kilkanaście lat związany był z zagranicznymi producentami żywności segmentu premium, wprowadzając do Polski z sukcesem kilka dużych międzynarodowych marek. W 2010 wraz ze szwedzką partnerką Camillą Hultqvist stworzył magazyn FOOD & FRIENDS, wyznaczając nową jakość w kulinarno-lifestylowym segmencie prasy. FOOD & FRIENDS, w autorskich reportażach gościł na swych łamach najważniejsze postaci świata gastronomii. Stworzył także cykl wydarzeń Gourmet Tour oraz inne formuły spotkań, podczas których najlepsi rodzimi kucharze mogli stanąć ramię w ramię z wybitnymi zagranicznymi szefami kuchni. Magazyn gościł w Polsce wybitnych kucharzy i restauratorów, którzy zdobyli w sumie niemal czterdzieści gwiazdek Michelin, oraz laureatów prestiżowego rankingu The World’s 50 Best Restaurants.

Marcin Mazur – General Manager grupy hoteli i restauracji należących do AB Investment Group w tym pięciogwiazdkowego H15 Boutique Hotel i Restauracji Signature.

Ukończył prawo na Uniwersytecie Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. Swoją przygodę z branżą hotelarską rozpoczął w Północnej Anglii na stanowisku asystenta managera. W krótkim czasie prowadził już dwa pięciogwiazdkowe pensjonaty. Jeden z nich otrzymał czarne gwiazdki – najwyższe wyróżnienie dla pięciogwiazdkowych pensjonatów na Wyspach Brytyjskich.

Warszawski  H15 Boutique Hotel i Restauracja Signature zostały otwarte w roku 2012 .Od początku pełnił w nich funkcję General Managera. Zarówno hotel, jak i restauracja otrzymały w ciągu 7 lat działania wiele prestiżowych nagród i wyróżnień (w tym rekomendacje Michelin, Forbes) wpisując je do grona najbardziej rekomendowanych miejsc w Polsce.

Nagrody dla zwycięzców 3 edycji Signature Photo Dishes:

I MIEJSCE

1000 złotych (jeden tysiąc złotych) do wykorzystania w Restauracji Signature

.

Aparat fotograficzny Fujifilm instax LiPlay oraz dwa filmy ufundowane przez Fujifilm Polska

.

Ekspres do kawy wraz z zestawem kaw ufundowany przez Nespresso

II MIEJSCE

500 złotych (pięćset złotych) do wykorzystania w Restauracji Signature

.

Aparat fotograficzny Fujifilm Instax SQ6  oraz dwa filmy ufundowane przez Fujifilm Polska

.

Ekspres do kawy wraz z zestawem kaw ufundowany przez Nespresso

III MIEJSCE

300 złotych (trzysta złotych) do wykorzystania w Restauracji Signature

.

Aparat fotograficzny Fujifilm Instax mini 8 oraz dwa filmy ufundowane przez Fujifilm Polska

.

TOUCH Travel Mug ufundowany przez Nespresso

Wybrani uczestnicy konkursu otrzymają specjalne wyróżnienia od marki Nespresso. Wraz z wyróżnieniem zostanie przekazany im voucher na specjalny pairing w restauracji Signature.

partner-fuji-logo

Fujifilm Holdings Corporation to japońska firma znana przede wszystkim z produkcji filmów do aparatów fotograficznych oraz samych aparatów. W ostatnich latach swoje obszary działania korporacja rozszerzyła m.in. o opiekę zdrowotną i medycynę, produkty przemysłowe czy zarządzanie dokumenty. Fujifilm ma 220 oddziałów w różnych krajach w Azji, Europie czy Ameryce Północnej. W 2016 w Europie Fujifilm obchodzi 50. rocznicę funckjonowania.


Nestlé Nespresso SA jest pionierem i punktem odniesienia na rynku porcjowanej kawy najwyższej jakości. Firma współpracuje z ponad 70 tys. plantatorów w 12 krajach w ramach programu AAA Sustainable Quality™, który ma na celu wdrażanie zasad zrównoważonego rozwoju na plantacjach i w ich okolicach. Stworzony w 2003 roku we współpracy z Rainforest Alliance program pozwala poprawić ilość i jakość zbiorów, zapewniając zrównoważoną produkcję kawy wysokiej jakości i poprawiając jakość życia plantatorów i ich społeczności.

MEDIA PATRONI

FOOD & FRIENDS to magazyn kulinarno-lifestyle’owy stworzony w 2010 roku przez przyjaciół dla przyjaciół ceniących sobie wspólne spędzanie czasu w miejscach, gdzie wyjątkowe jedzenie pełni szczególną rolę. Prezentuje autorskie reportaże, oddające smak i atmosferę najciekawszych miejsc w kraju i za granicą. FOOD & FRIENDS gościł na swych łamach najważniejsze postaci świata gastronomii. Stworzył także cykl wydarzeń Gourmet Tour oraz inne formuły spotkań, podczas których najlepsi rodzimi kucharze mogli stanąć ramię w ramię z wybitnymi zagranicznymi szefami kuchni. Gościł w Polsce wybitnych kucharzy z restauracji, które zdobyły w sumie ponad trzydzieści gwiazdek Michelin, oraz laureatów prestiżowego rankingu The World’s 50 Best Restaurants.

REGULAMIN KONKURSU SIGNATURE PHOTO DISHES

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa warunki, na jakich odbywa się konkurs fotograficzny pod nazwą „Signature Photo Dishes”  (zwany dalej „Konkursem”).
  2. Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych ( Dz.U. Nr 101, poz. 1540).
  3. Konkurs odbywa się̨ z zachowaniem zasad dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 Poz. 926 ze zm.).
  4. Organizatorem Konkursu jest AB Investment Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Jana 15, 31-017Kraków, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000208968, posiadającą Numer Identyfikacji podatkowej NIP 527 243 88 65, REGON 015725875 (zwana dalej „Organizatorem”).
  5. Konkurs trwa od dnia 23 lipca 2019 roku do dnia 23 września 2019 roku do godz. 12:00
  6. Regulamin Konkursu dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej: www.signaturerestaurant.pl

§2 WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE

  1. W Konkursie może wziąć udział pełnoletnia osoba fizyczna posiadającą pełną zdolność́ do czynności prawnych (zwana dalej „Uczestnikiem”).
  2. Warunkiem udziału w Konkursie jest wykonanie zdjęcia o tematyce: BREAKFAST TIME oraz odpowiednie zarejestrowanie, zgłoszenie zdjęcia oraz automatycznie swojego uczestnictwa w konkursie
  3. Warunki poprawnego zgłoszenia zdjęcia:a) zrobienie zdjęcia o tematyce konkursowej – BREAKFAST TIMEb) zamieszenie konkursowego zdjęcia na swoim profilu ( profilu Uczestnika) na Facebook lub Instagram c) oznaczenie zdjecia na Instagramie i Facebooku hasztagami #signaturephotodishes #signaturerestaurant #nespresso w przypadku Instagrama oznaczenie na zdjeciu profilu restauracji @Signature_Restaurant_Warsaw a w przypadku facebooka z oznaczeniem fanpage Signature Restaurant d) przesłanie poprawnie wypełnionego formularza zgłoszeniowego znajdującego się na stronie organizatora signaturerestaurant.pl wraz z konkursowym zdjęciem nie przekraczającym – 2MB
  4. Zdjęcia zamieszczone na Social Mediach po terminie nie będą uwzględnione przez Organizatora.
  5. Przystąpienie do Konkursu jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnika Konkursu, Regulaminu Konkursu oraz:a) oświadczeniem przez Uczestnika, iż przysługują mu wyłączne i nieograniczone prawami osób trzecich autorskie prawa majątkowe i niemajątkowe do zamieszczanego Zdjęcia, oraz że nie mają miejsca żadne okoliczności, które mogłyby narazić Organizatora Konkursu na odpowiedzialność wobec osób trzecich z tytułu jego rozpowszechniania;b) udziela Organizatorowi nieograniczonej czasowo i terytorialnie, nieodpłatnej i niewyłącznej licencji do rozpowszechniania zdjęcia poprzez ich udostępnienie w mediach w kontekście konkursu oraz na stronie internetowej, facebooku i instagramie organizatora
  6. Przystępując do Konkursu Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu. Naruszenie przez Uczestnika tego zobowiązania stanowi podstawę odmowy wydania nagrody.
  7. Organizator Konkursu zastrzega sobie prawo wykluczenia Uczestnika Konkursu w razie nieprzestrzegania przepisów prawa, dobrych obyczajów, naruszenia Regulaminu lub innego naruszenia praw lub interesów Organizatora.
  8. W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy lub współpracownicy Organizatora.

§3 NAGRODY

  1. W Konkursie nagrodami są:
    a) Za zajęcie I miejsca:
    – 1000 złotych ( jeden tysiąc złotych) do wykorzystania w Restauracji Signature
    – Aparat fotograficzny Fujifilm instax LiPlay oraz dwa filmy ufundowane przez Fujifilm Polska
    – Ekspres do kawy wraz z zestawem kaw ufundowany przez Nespresso
    b) Za zajęcie II miejsca:
    – 500 złotych ( pięćset złotych) do wykorzystania w Restauracji Signature
    – Aparat fotograficzny Fujifilm Instax SQ6  oraz dwa filmy ufundowane przez Fujifilm Polska
    – Ekspres do kawy wraz zestawem kaw ufundowany przez Nespresso
    c) Za zajęcie III miejsca:
    – 300 złotych ( trzysta złotych) do wykorzystania w Restauracji Signature
    – Aparat fotograficzny Fujifilm Instax mini 8 oraz dwa filmy ufundowane przez Fujifilm Polska
    – Travel mug ufundowany przez NespressoWybrani uczestnicy konkursu otrzymają specjalne wyróżnienia od marki Nespresso. Wraz z wyróżnieniem zostanie przekazany im voucher na specjalny pairing w restauracji Signature.
  2. Zwycięzcy zostaną wybrani w Konkursie, w sposób przewidziany w §4 Regulaminu i otrzymają oni powyższe nagrody
  3. Nagroda w Konkursie nie może zostać wymieniona na ekwiwalent pieniężny.

§4 ZASADY WYŁONIENIA ZWYCIĘZCÓW SPOŚRÓD UCZESTNIKÓW KONKURSU

  1. Wskazanie zwycięzców Konkursu odbędzie się na warunkach i zasadach wskazanych poniżej: a) Wszyscy Uczestnicy Konkursu, którzy zamieścili swoje zdjęcie zostaną wpisani na listę konkursową. b) Zwycięzcy Konkursu zostaną wybrani przez Jury konkursowe w składzie: Lidia Popiel, Anita Sokołowska, Ada Fijał, Joanna Czechowska, Igor Grzeszczuk, Marcin Mazur c) Z obrad Jury zostanie sporządzony pisemny protokół podpisany przez wszystkich członków Jury i przechowywany przez Organizatora. d) Nagroda zostanie przyznana 3 (trzem) Uczestnikom, których Zdjęcia, zdaniem Jury, były najciekawsze.
  1. Zwycięzcy Konkursu o wygranej zostaną poinformowani do 30 września 2019 roku, poprzez e-mail wysłany na adres wskazany przez Uczestnika lub telefonicznie.
  2. Jury może również przyznać wyróżnienia, bez przyznawania nagród rzeczowych lub z przyznaniem dodatkowej nagrody. W takim przypadku biorące udział w konkursie zdjęcia nie będą wykorzystywane przez Organizatora do jakichkolwiek celów opisanych w par 2 pkt 5 , b.
  3. Dodatkowo zdjęcia osób wyróżnionych zostaną udostępnione przez Organizatora na stronie internetowej signaturerestaurant.pl, w mediach oraz na profilu Facebook i Instagram Organizatora znajdującego się pod adresami: a) FB – https://web.facebook.com/SignatureRestaurantBar/ b) INSTAGRAM: @signature_restaurant_warsaw c) w mediach do których organizator prześle informacje prasowe na temat zwycięzców konkursu
  4. Organizator niezależnie od wysłania informacji o wygranej drogą elektroniczną poinformuje o wynikach Konkursu na profilu Facebook Organizatora znajdującego się pod adresem: https://facebook.com/SignatureRestaurantBar/

§5 REKLAMACJE I WŁAŚCIWOŚĆ SĄDU

  1. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w trakcie trwania Konkursu, a zmiany wchodzą w życie z dniem ich zamieszczenia na stronie internetowej signaturerestaurant.pl. Zmiany takie nie będą dotyczyć żadnych esencjonalnych dla Konkursu aspektów chyba, że wynikałyby one z przepisów obowiązującego prawa
  2. Reklamacje mogą być zgłaszane przez każdego Uczestnika konkursu w formie pisemnej bezpośrednio na adres e-mail: office@signaturerestaurant.pl
  3. Postępowanie reklamacyjne trwa 7 dni. O wyniku postępowania reklamacyjnego Organizator powiadamia Uczestnika Konkursu zgłaszającego reklamację mailowo na wskazany adres.
  4. Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszym Konkursem będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.

§6 PRZETWARZANIE I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Uczestnik, akceptując postanowienia niniejszego regulaminu, oświadcza, że wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w zakresie koniecznym do przeprowadzenia niniejszego Konkursu, ogłoszenia wyników Konkursu w mediach oraz przyznania nagród w Konkursie.
  2. Administratorem danych osobowych Uczestników jest AB Investment Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Jana 15, 31-017Kraków, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000208968, posiadającą Numer Identyfikacji podatkowej NIP 527 243 88 65, REGON 015725875
  3. Kontakt z administratorem danych możliwy jest pod adresem e-mail: office@signaturerestaurant.pl
  4. Administrator danych osobowych informuje, że każdemu Uczestnikowi przysługuje prawo wglądu w swoje dane osobowe oraz prawo do ich poprawienia.
  5. Administrator danych oświadcza, że nie przetwarza i nie zamierza przetwarzać danych wrażliwych (sensytywnych) w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych. Dane są wykorzystywane tylko na potrzeby konkursu.

§7 PODATEK DOCHODOWY

  1. Nagrody otrzymane przez Uczestników Konkursu stanowią dochód związany z uczestnictwem w Konkursie w rozumieniu art. 30 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 51, poz. 307 z późn. zm.) (zwana dalej „ustawą o pdof”).
  2. W przypadku, gdy wartość nagrody, otrzymanej przez Uczestnika Konkursu będącej towarem nie przekracza jednorazowo kwoty określonej w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o pdof dochód z tego tytułu nie podlega opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych (na podstawie art. 21. ust 1 pkt 68 ustawy o pdof).
  3. Zwolnienie, o którym mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu nie dotyczy nagród otrzymanych przez Uczestnika Konkursu w związku z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą. W takim przypadku nagrody stanowią przychód z działalności gospodarczej.
  4. Jeżeli przepisy prawa przewidują powstanie obowiązku podatkowego zależnie od wartości Nagrody, to w przypadku, gdy Nagroda rzeczowa przypadnie osobie fizycznej, do Nagrody zostanie dodana nagroda pieniężna w kwocie stanowiącej 11,11% wartości danej Nagrody. W takim przypadku, część nagrody, stanowiąca dodaną kwotę pieniężną, nie zostanie wypłacona zwycięzcy, lecz pobrana przez Organizatora, przed wydaniem zwycięzcy Nagrody, jako 10% zryczałtowany podatek dochodowy, od łącznej wartości Nagrody, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r, Nr 14, poz. 176 z późn. zm.).
  5. Za pobranie i odprowadzenie należnego podatku odpowiedzialny jest wyłącznie Organizator.

§8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Niniejszy Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady udziału w Konkursie. Regulamin stanowi jedyną podstawę Konkursu oraz określa prawa i obowiązki jego Uczestników oraz Organizatora.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy.